Subject: Vara hindamist puudutavate standardite pikendamisküsitlus
From: "Katri Kartau" <[email-masked]>
To: "maaamet maaamet ee", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Tiit Tiigimäe, "RAM [email-masked] list", <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 15:03:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud!

Alanud on järgnevate standardite pikendamisküsitlus:

*	EVS 875-1:2015 <https://www.evs.ee/et/evs-875-1-2015>  „Vara
hindamine. Osa 1: Hindamise mõisted ja põhimõtted“.

Ettepanek määrata standardi järgmiseks ülevaatuse kuupäevaks 01.07.2026.

*	EVS 875-2:2015 <https://www.evs.ee/et/evs-875-2-2015>  „Vara
hindamine. Osa 2: Varade liigid“.

Ettepanek määrata standardi järgmiseks ülevaatuse kuupäevaks 01.07.2026.

*	EVS 875-3:2015 <https://www.evs.ee/et/evs-875-3-2015>  „Vara
hindamine. Osa 3: Hindamise alused“

Ettepanek määrata standardi järgmiseks ülevaatuse kuupäevaks 01.07.2026.

*	EVS 875-7:2016 <https://www.evs.ee/et/evs-875-7-2016>  „Vara
hindamine. Osa 7: Hinnangu läbivaatus“.

Ettepanek määrata standardi järgmiseks ülevaatuse kuupäevaks 01.07.2026.

*	EVS 875-8:2018 <https://www.evs.ee/et/evs-875-8-2018>  „Vara
hindamine. Osa 8: Kulu- ja jäägimeetod“.

Ettepanek määrata standardi järgmiseks ülevaatuse kuupäevaks 01.07.2027.

*	EVS 875-9:2018 <https://www.evs.ee/et/evs-875-9-2018>  „Vara
hindamine. Osa 9: Tulumeetod“.

Ettepanek määrata standardi järgmiseks ülevaatuse kuupäevaks 01.07.2027.

*	EVS 875-10:2019 <https://www.evs.ee/et/evs-875-10-2019>  „Vara
hindamine. Osa 10: Andmete kogumine ja analüüs, vara ülevaatus“.

Ettepanek määrata standardi järgmiseks ülevaatuse kuupäevaks 01.07.2026.

*	EVS 875-11:2020 <https://www.evs.ee/et/evs-875-11-2020>  „Vara
hindamine. Osa 11: Võrdlusmeetod“

Ettepanek määrata standardi järgmiseks ülevaatuse kuupäevaks 01.07.2027.

Ettepanekud pikendada standardite kehtivust nimetatud ajaks on teinud
EVS/TK 36 tehniline komitee „Kinnisvara korrashoid“.

Teie tagasiside nende standardite pikendamisettepanekutega seoses on
oodatud kuni 14. jaanuarini 2025 e-kirja teel.

Palun edastage see kiri võimalusel ka teistele huvipooltele ja valdkonna
ekspertidele, kelle hinnang antud küsimuses on oluline.

Lugupidamisega

Katri Kartau
Standardimiskoordinaator  |  Coordinator of Standardisation
+372 53 006 408  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
www.evs.ee

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/>
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA>
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskesku
s?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>

  <https://www.evs.ee/images/uploaded/CVI/EVS-EAK_email_footer.png>